FAQ

FAQ

  • Kan ik mijn afspraak voor vandaag verzetten/annuleren?

U kunt kosteloos annuleren tot 24 uur vóór uw afspraak. Annuleert u binnen de 24 uur of komt u niet opdagen voor uw afspraak? Dan brengen wij u dit in rekening. Immers: als u een afspraak bij ons maakt, blokkeren wij dit tijdstip voor u in de agenda. Wanneer u uw boeking te laat annuleert of niet komt opdagen, kan er niemand anders meer boeken op dit tijdstip.

  • Ik red het niet meer zelf te komen. Kan ik iemand anders in mijn plaats laten komen?

Uiteraard kunt u iemand anders in uw plaats laten komen.

  • Ik heb geen bevestiging ontvangen. Staat mijn afspraak in jullie agenda?

Zit de bevestigingsmail misschien in uw spambox? Heeft u een online betaling gedaan maar écht geen bevestiging van ons ontvangen, dan staat uw reservering helaas niet in onze agenda. Neemt u in dat geval alstublieft contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 088 - 810 08 99.

  • Waar kan ik de geldigheid van mijn cadeaukaart vinden?

Uw cadeaubon (uitgave vanaf 1-1-2022) is vanaf de afgiftedatum twee jaar geldig.

Let op: u dient de waarde van uw cadeaukaart volledig te besteden voor het einde van de geldigheidstermijn. Is de termijn verlopen, dan vindt er geen restitutie plaats en vervallen eventuele restwaarden. Staat er op de cadeaukaart geen uitgiftedatum? Dan vindt u deze op de factuur die u ontvangen heeft.

  • Tot wanneer zijn jullie telefonisch geopend?

Onze klantenservice is dagelijks tot 21.30 bereikbaar.

  • Ik heb een parfum/noten allergie. Kan ik mijn eigen olie meenemen?

Het gebruikt van olie zit in de prijs inbegrepen. In onze oliën zit geen parfum. Wel hebben wij noten oliën (amandel & druivenpit). Mocht u toch uw twijfels hebben, neem gerust uw eigen vertrouwde olie. bevatten geen parfum.

  • Mijn cadeaukaart is niet meer geldig. Is het mogelijk om dit te verlengen?

U kunt uw cadeaukaart helaas niet verlengen.

  • Ik heb een voorkeur voor masseur hoe kan ik dit doorgeven?

Tijdens het maken van uw afspraak kunt u dit altijd doorgeven zowel telefonisch als online. Bij online afspraken kunnen wij niet altijd de garantie geven. Wij raden dus aan om toch telefonisch contact op te nemen. 

  • Ik heb online geboekt maar wil mijn afspraak verplaatsen. Kan dat?

Afspraken die voor dezelfde dag zijn geboekt, kunnen binnen 1 uur na boeking kosteloos worden verplaatst of geannuleerd. Hierna geldt ons annulerings- en verplaatsing beleid.

  • Kan ik mijn cadeaukaart inwisselen voor contant geld?

Een eenmaal gekochte of gekregen cadeaukaart is niet inwisselbaar voor geld en u krijgt geen geld terug. Conform wetgeving zijn onze cadeaukaart te beschouwen als geld en daarom niet te retourneren.

  • Ik heb mijn cadeaukaart niet bij me. Wat moet ik doen?

Heeft u tijdens het boeken uw cadeaukaart niet bij de hand? Neem deze mee naar uw afspraak. 

Heeft u uw cadeaukaart niet bij u op de dag van uw afspraak? Dan dient u alsnog in de salon eerst betalen. U kunt achteraf het bewijs van uw geldige cadeaukaart door sturen naar onze klantenservice. Wij boeken dan het betaalde bedrag terug na eventuele verrekeningen mocht dat nodig zijn. 

  • Ik wil een afspraak na 21.00 boeken. Kan dat ook telefonisch?

Alle afspraken ná 21.00u dienen online geboekt en betaald te worden.

  • Geven jullie ook erotische massages?

Alle QoQo Massage-salons bieden u alleen professionele massages aan. Wij geven absoluut géén gelegenheid voor erotische massages. De open, moderne, transparante en frisse uitstraling van onze salons onderstrepen waar het bij ons om gaat: kwaliteit met een Q! Geen dichte gordijnen, geen verborgen activiteiten. Maar wel – na afloop van een heerlijk ontspannende massage – een happy ending middels een kop thee of verfrissend glas water.

  • Kan ik online betalen met een cadeaukaart?

Nee, helaas is dat (nog) niet mogelijk. We verzoeken u daarom een telefonische afspraak te maken. Gelieve uw cadeaubon bij de hand te houden, aangezien u het nummer van de bon telefonisch moet doorgeven ter controle.

  • Staat uw vraag er niet tussen?

Heeft u nog een vraag waarop u het antwoord hier niet kunt vinden? Bel onze klantenservice via telefoonnummer 088 - 810 08 99.